Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 28 november 2008

I flera flera år, nu snackar vi om minst 6-7 år, så har jag letat efter en film. Hade ingen aning om vad den hette, vilka som var med i den, kommer bara ihåg handlingen lite vagt. Jag har frågat runt och ingen visste vilken film jag snackat om. Till slut började jag tro att jag kanske hade drömt om den. Att scenerna som jag så väl kommer ihåg, bara hade utspelat sig i mitt huvud en kall decembernatt när jag låg och sov.
Jag var inne på filmtipset och kollade runt lite, när... jag hittade filmen!

Lyckan var total! Det kändes som att jag hade uppnåt något som man bara drömmer om.

Jag fylldes av en känsla olik någon annan. Den känslan varade i ungefär 30 sek.


Nu känner jag mig tom! Det känns som att jag inte har något kvar att leva för, som att en liten del av mig fattas.


Vilken var den här speciella filmen?

Jo, det var nämligen...


Inga kommentarer: