Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

torsdag 10 maj 2012

120510


Sååå, vad har jag gjort idag? Först var jag hos barnmorskan på kontroll. Fick lyssna på bebbens hjärta, perfekt!
Gick och handlade på Ica sen, gick ifrån kassakön för att lämna tillbaka lite grejer som jag tänkte köpa bara för att jag är chancha.
När jag kom hem satte jag mig med en tidning och Ben and Jerrys Strawberry Cheesecake. Jag .käkade. upp hela! En halv liter B&J, helt själv! Om jag skämdes efteråt? Nej! Om jag kommer att spraya ner toaletten sen? Förmodligen! Kommer det att vara värt det? Oooh ja!

Igår var vi på Leos Lekland. Det var SÅ himla kul. Vi vuxna hade lika roligt som barnen och vi skrek av skratt när vi åkte rutschkanorna, definitivt värt ett återbesök!



Inga kommentarer: