Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 4 mars 2011

Vilken härlig dag! Vaknade upp med en underbar känsla i kroppen. Har lyssnat på musik som gör mig lycklig, hela dagen.

Ikväll ska jag eventuellt sitta barnvakt åt Almis och Eli. Hoppas bara att det inte blir som sist, när Tammi och Pirre fick springa hem från restaurangen för att Almis var hysterisk och vägrade äta. Jag tror att jag aldrig har svetttats så mycket, av så lite i hela mitt liv. Men nu har Alma och jag bondat, så det kommer nog att gå bättre.

Hittade ett taxikvitto i min jackficka, från i lördags. Oj, snacka om att utnyttja någon som är påverkad.
Från stadshuset till Rickomberga fick jag betala överpris så det bara skrek om det. Dumma människor som tar första bästa chans att tjäna pengar på andra.


Ha en underbar dag!





Inga kommentarer: