Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 5 januari 2011

2010

Jag kom på att jag har glömt att göra en "årets"-lista.
Eftersom jag inte har någon dator, så kan jag inte länka.

Årets händelse: Alma föddes.
Årets utgång (som jag kommer ihåg): juldagen.
Årets låt: det stod mellan waka waka och blanda upp. Blanda upp vann. Kolla på youtube.
Årets ord: what
Årets roligaste: fotbolls-vm
Årets ställe: källparken.
Årets cachi... Jag menar tecito: låter jag vara osagt
Årets roligaste (person): jag
Årets film: inception
Årets snyggaste: killen på gymmet.
Årets finaste: mina vänner
Årets sorligaste: när jag flyttade från salabacke.
Årets spelning: Nas och Damian Marley
Och så var årets URF den absolut roligaste ever!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

2011 nu. Dags å blogga