Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 10 december 2010

Förlåt för att jag inte har bloggat så bra, jag vet att ni är så otroligt många som är beroende av mina inlägg.
Jag har inte mått så bra, så jag har inte haft orken att vara rolig.

Idag känner jag mig som den största losern i världen. Jag ligger i min soffa, äter popcorn och lyssnar på den här låten Bobby Vinton – Mr. Lonely.
Snart kommer jag börja grina, inte för att jag är ledsen utan för att jag har ätit en hel påse popcorn (läs; för att popcornen har tagit slut).

Och förresten, jag vill tacka alla som grattade mig på namnsdagen igår. Det värmde verkligen. Inte trodde väl jag att ni skulle komma ihåg lilla mig på min namnsdag. Nej just det ja, det gjorde ni inte!

Inga kommentarer: