Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

tisdag 16 november 2010

I got the rhythm in the blood... NOT!

Okej, så jag måste sluta tro att jag har rytmen i blodet. För efter Zumban (eller Fuego som det nu heter) så har jag insett att jag absolut inte har det. Det enda som jag verkligen kunde hänga med i var när vi gjorde "waka waka eh eh" och typ grundstegen i salsa.
Så mycket som jag har shakeat och hoppat som jag gjorde idag har jag aldrig gjort. Tips till nästa gång; ta med träningsbh. Jag kunde ha knockat mig själv med en boob, så jäkla mycket som jag shakeade.
Kul var det iaf och jag tror att jag kommer att forsätta gå.

På jobbet har jag fått ett nytt smeknamn. Yatzy eller Yatzy-spelet.

Idag lät det såhär: "Hej då Yatzy" HAHAHAHAHA

Ska vi spela Yatzy nästa gång du jobbar, Yatzy? Hahahahaha

Nu blir det mat och sen lite mys med Puma.


Inga kommentarer: