Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 19 november 2010

Fortfarande förkyld som ett as. Tack så hemskt mycket för alla krya-på-dig-sms. Jag blir alldeles varm i hjärtat av dem. Så härligt att veta att ni faktiskt bryr er om mig. Nu kanske jag blir frisk lite snabbare.
Gick till Willys och handlade lite apelsinjuice, tomatsoppa (som jag är beroende av), glass och annat gott.
Försökte köpa nässpray, men jag hade inget leg med mig så jag fick inte köpa. Det hjälpte inte att jag sa att jag är 24.
Har iaf laddat med några filmer, Rec 2 och Inception, som kan underhålla mig ikväll eftersom inte en jävel vill komma och ta hand om mig o se till så att jag har det bra.

Förresten så var jag jävligt ironisk i början, för det är inte en enda som har ringt eller smsat mig idag. Thanks for nothing.




1 kommentar:

Anonym sa...

det kan beror på att alla andra också har varit sjuka....som i mitt fall.....fast om du insisterar kan jag komma med en magsjuk daniela och ta hand om dig, hehehehe...
puss, krya på dig