Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 13 oktober 2010

Sen jag flyttade ifrån Rickomberga, så har jag drömt om att flytta tillbaka. Det är verkligen svårt att få en lägenhet där, men nu har jag äntligen fått en. Ska byta lägenhet med mamma, hon bor ju i Tammis gamla lägenhet. Så från och med 1 januari så ska jag bo där. Det känns lite tråkigt att flytta ifrån Salabacke, jag har ju mina vänner här och källparken på sommaren är underbart.

Dags att göra en för- och nackdel lista.
Fördel: Rickomberga Nackdel: Inte Salabacke
Fördel: Nära familjen Nackdel: Långt ifrån mina vänner.
Fördel: Badkar Nackdel: Kommer inte på nåt
Fördel: Ligger 1 trappa upp: Nackdel: Har en väldigt väldigt väldigt jobbig granne
Fördel:  Ligger en bit ifrån jobbet Nackdel: Ligger en bit från jobbet
Fördel: Större lägenhet Nackdel: Höjd hyra

Nu måste jag verkligen gå igenom allt jag har, kolla vad jag ska spara, slänga. Lyckades övertala mamma, eller om det var hon som övertalade mig, att lämna kvar lite saker. Bara ca 3 månader kvar, sen fyller jag år, nej, jag menar sen flyttar jag. Eller okej, jag fyller år också. Om typ 89 dagar, but who's counting?
25 år btw. Bara så ni vet. Jag fyller 25 år om 89 dagar.


Inga kommentarer: