Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 1 oktober 2010

Imorse vaknade jag av att min telefon ringde. Jag ignorerade första samtalet, försökte ignorera det andra också, men det gick inte. Det var Shakho som ringde och ville snacka. Oftast när nån ringer mig när jag ligger o sover och jag svarar och säger att jag låg och sov, då brukar dom säga att jag ska ringa upp när jag har vaknat. Men inte Shakho, nej inte Shakho. Han tyckte att det var dags för mig att gå upp. Vi pratade ett tag, jag fick huvudvärk, vi la på och jag somnade om. Vaknade och hade fortfarande huvudvärk.
Får hoppas att den går över till ikväll, jag kan ha ont hela dagen, men jag hoppas verkligen att den går över.

Idag fyller Thomas 25! Grattis! Det ska vi fira ikväll, kommer att bli jättekul.

Igår kväll föddes Albin Palestro. Grattis Jocke och Katta och välkommen till världen lilla Albin.

Inga kommentarer: