Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 8 augusti 2010

Hello!
URF är slut för i år! Känns lika deprimerande som det gör varje år. Hade SÅ himla kul, var relativt nykter för en gångs skull, det kändes bra. Det vart mycket dans, grym musik, öl, heta heta killar, flörtande, regn, lera, skrev jag heta killar!? Fanns ju en hel del ögongodis. Åh, jag vill inte att det ska vara slut!
Är inte så glad på mig själv idag, för att jag gick miste om en sak, bara för att jag är så feg! Grrr!
Festivalen var iaf sjukt bra.


Det här blir mitt allra sista inlägg. Tycker inte att det är så kul att blogga längre. Kanske tar upp det igen om ett tag, men det kommer nog att dröja. Hursomhelst så säger jag självklart till när/om jag börjar igen.
Tack till er alla som läste!

Puss
Jassi




2 kommentarer:

Anonym sa...

synd att du tar det beslut men jag vet hur det känns när man inte orkar/ tappar motivationen med skrivandet. Jag hoppas ha fortsatt möjlighet att följa ditt liv inom kort. Så, vila upp dig, låt själen hinna ikapp med allt som hände och sen är du redo för att komma tillbaks.
Jag väntar in dig, ok?
Besitos
tia Ivonne

Jessica sa...

Synd Jassi, men ladda om och kom tillbaka sen :-)
Kram