Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

tisdag 1 juni 2010

Idag var jag och demonstrerade! Vicki, Adeleine, katten och jag (+
några hundra pers till) visade vårt stöd för ship to Gaza. Det var
kul att gå med i tåget. Det är jätteviktigt att vi visar vårt
stöd.
De var lite kul när vi skulle ropa bojkotta Israel och jag var den
enda som gjorde det. Alla som var runt mig hade bestämt att inte ropa
just den gången av någon anledning. Jag missade det och skrek typ
allt jag kunde. Det blev typ BOJKotta is... Vicki skrattade åt mig.
Efteråt gick Adeleine och jag o satte oss på bryggan med varsin
subway-macka.
Imorgon e det dags för jobb igen.
Grannarna ovanför mig håller på att möblera om, helt normalt
såhär halv tolv på kvällen. Tur för dom att jag inte ska sova på
ett bra tag. Annars så skulle dom få höra ett o annat. Not!

Inga kommentarer: