Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

tisdag 25 maj 2010

Vissa nätter har jag problem med andningen. Som nu. Jag försöker att
ta ett djupt andetag, men det går inte. Blir bara små korta andetag.
Jag vill gäspa, men gäspningen avbryts mitt i och det är så in i h-
vetes frustrerande. Jag måste sätta mig upp, sätter ena handen på
magen och andra handen på bröstet och räknar långsamt till tre och
försöker ta ett djupt andetag. Sen slappnar jag av och gör om det.
Så kan jag hålla på i upp till en timme. Det är så jävla jobbigt.
Så fort jag lägger mig ner så tar det stopp.
Det var ganska kul på jobbet idag. Adeleine och Nya gjorde min kväll.
Dom försökte övertala mig om att det var töntigt att avsluta ett
SMS med peace. Är det töntigt?! Jag lyssnade på dom iaf och
struntade i att skriva det.
Ska försöka sova nu.
Sista kvällen imorgon.

Inga kommentarer: