Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

tisdag 11 maj 2010

Jag har världens bästa vänner. Just idag när jag har varit psycho
(PMS) så har alla varit så himla fina. Har fått jättefina
komplimanger av olika personer, bl.a. Att jag har fint hår, att jag
är rolig och att jag har sånna ögon som ler fastän jag inte ler.
Alla är så fina och snälla och jag är ett psycho! Hatar att vara
såhär. Ni som inte brukar ha PMS vet inte hur bra ni har det. Jag är
helt utmattad, alla känslor blir en miljard gånger starkare. Tur att
jag är så bra att jag kan behärska mig.
Just nu saknar jag Vicki så mycket att jag snart dör. Sen får jag
återuppstå så att jag kan ringa henne imorgon.
1 timme kvar, sen får jag gå hem och sova.

Nej, nu måste jag in och jobba.

Inga kommentarer: