Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 14 maj 2010

Äckelväder!

Idag var jag jätteduktig och promenerade hela vägen till ikea. Det
var så jäkla äckligt väder. Varmt och kvavt! När jag kom fram till
Ikea var jag genomblöt! Mitt hår hade krullat sig och svetten rann.
Blä!
Träffade familjen Palestro-Andersson och åkte vidare till nickis!
Vilket ställe! Underbart om man är barn, inte lika underbart om man
är vuxen. Elina hade superkul.
Efter nästan 2 timmar på Nickis åkte vi till el giganten och sen
Chili. Sen gick jag den låååånga vägen från Chili till
årstahallen och köpte lite exotiska frukter till mig och Vicki. Hon
borde vara här närsomhelst. Undrar om jag kan övertala henne till
att ta en öl eller två med mig ikväll.
Måste duscha innan hon kommer.

Inga kommentarer: