Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

torsdag 1 april 2010

Sömnproblem

Ni vet den här äckliga smaken man får i munnen när man har käkat
alldeles för mycket godis/socker? Jag har den nu. Blir inte av med den
fastän jag har borstat tänderna i över fem minuter.
Jag kommer ha svårt att somna inatt, rånade somna till i 2 minuter
(som kändes som 2 timmar) runt 20.30. Perfekta tiden på dygnet att ta
en power nap. Not!
Imorgon kommer världens finaste hit och ska sova här. Är lite
nervös eftersom det är första gången jag kommer att ha henne helt
själv en hel natt. Men det kommer nog att gå så bra så. Ska busa en
massa och låta henne göra saker som Tammi och Pirre inte låter henne
göra. Vi ska dricka Saft och äta glass, kanske lite godis också. Sen
kommer tammi karatesparka mig tillbaka till dagen jag föddes.
Längtar! (inte till karatesparken, utan till det andra).

Inga kommentarer: