Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

torsdag 15 april 2010

Så som jag grinade inatt har jag nog aldrig gråtit förut, iaf inte
åt en film. Nu har jag såklart glömt vad filmen heter. Jag vill inte
ens berätta vad den handlade om, för jag sitter på bussen nu och är
rädd för att tårarna kommer att spruta nu med. Vet inte om min
känslighet beror på mitt tillstånd eller vad.
Nu ska jag hem till mamma och prata allvar med min lillasyster som har
skolkat från skolan. Jag höll mig verkligen från skratt när mamma
berättade det. För Patti hade skolkat och hängt på eriksbergskolan.
Eh , det känner jag ju igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar på att filmen var Bambi eller Dumbo :D
är det rätt, är det rätt????? :d
tia Ivonne

Jassi sa...

Nej tia. Hachiko, a dog's story hette den.