Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 14 april 2010

Kollade igenom bilderna på min telefon och hittade denna som jag hade
glömt bort att jag tagit.
Tycker att den bilden är så läskig. Jag mår illa på riktigt när
jag ser den. Vet inte riktigt vad det är, jag blir lite rädd. Det var
som när jag var i London. Jag fick panik när jag såg brevlådorna
där (nej, inte för att dom påminde mig om Posten). Så fort jag kom
nära en brevlåda så började jag kallsvettas. Hur töntigt är inte
det? Jag ryser i hela kroppen när jag tänker på dom. Usch!
Gick till jobbet och hämtade min dumma cykel. Adeleine var så snäll
och följde med. Hon pumpade t.o.m däcket 2 gånger. Det hjälpte
inte. Måste nog byta däcket. Jag tror jag vet varför jag fick punka.
Jag cyklade över en A-brunn. Brukar alltid undvika dom men igår hann
jag inte undan.

1 kommentar:

Anonym sa...

eller så fick du punktering p g a all grus-jäv... som de ännu inte har sopat bort. Jag vill också börja cykla men vågar inte riktigt än, just p g a gruset
tia Ivonne