Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 19 mars 2010

Imorse var jag hos läkaren, kollade min hand. Kunde såklart inte
somna i tid och ju senare det blev desto mer stressad blev jag över
att inte kunna sova vilket ledde till att jag låg klarvaken i flera
timmar och fick alldeles för lite sömn.
Min läkare var ett skämt. Jag trodde att jag var med i dolda kameran
ett tag. Han sa hörru du typ 30 gånger, tittade överallt utom på
mig när vi pratade, jag försökte verkligen få ögonkontakt med
honom. Sen blev det något fel när han skulle skriva in något i
datorn och då började han svära och tryckte på tangenterna med all
sin kraft. Då skrattade jag lite. Han kanske hade en dålig dag.
Kanske sover hos mamma inatt igen. Har inte bestämt mig än. Måste
passa på att vara med familjen nu när jag är ledig. Det är ju inte
så att jag har något bättre för mig en fredagkväll.
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: