Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 22 mars 2010

Fixa dejt

Jag har tröttnat lite på att vara singel och jag tror att ni kan
hjälpa mig. Ni är en del som läser min blogg och ni har säkert
någon singelkompis som jag skulle passa jättebra ihop med. Nu är det
inte så att jag letar efter någon att gifta mig med, jag tycker bara
det är riktigt roligt att dejta och lära känna nya människor.
Drömdejten är Jesper, men det känns lite omöjligt så jag får
nöja mig med det näst bästa.
Ni som känner mig vet väl på ett ungefär vad jag gillar. Annars så
är det bara att fråga.
Jag lovar att gå på alla dejter.
Den som fixar den bästa dejten vinner två biobiljetter.
Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

måste killen bo i Sverige?
tia Ivonne

Jassi sa...

Ja, helst... Det kan bli lite svårt att gå på dejt annars.

Anonym sa...

att gå,ja men du kan alltid flyga...