Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 3 februari 2010

Var på stan med Vicki idag, Shakho joinade oss efter ett tag, vi käkade på Panini.
Tammi klev på bussen på väg till Ica maxi och började tjaffsa med busschauffören. Jag höll på att skämmas ihjäl. Påminde mig om när vi var i Chile.
Vi handlade på maxi, jag köpte en till Igglepiggle till Elina, på maxi kostade den 50kr och på BR leksaker kostade den 199kr. Ska lämna tillbaka den dyra. Ja, så kom jag på just nu när jag skriver att jag inte har en aning om vart kvittot är. Great!
Iaf, när vi hade handlat klart och var på väg till bussen så säger Tammi: Just det, mamma sa att det inte finns mat hemma, så du får köpa nåt om du vill ha mat senare.
Det kom hon på 5 mintuer innan bussen kom. Tack!
Vi åkte hem till henne så jag kunde umgås lite med Elina. Vi lekte med min Iphone, hon är smart. Hon fattade att man kunde byta bild om man drog med fingret på skärmen.
Sen gick Nico och jag till Ica väst för att handla.Vi handlade frukost och lite onyttiga saker.

Nico: Det känns som att jag har glömt nåt.
Jag: ?
Nico: Just det, läsk. (Går till läsken och tar en Coca-cola.)
Jag: Nej, ta en Cola zero istället.
Nico: Skojar du? Att dricka cola zero är som att ha sex med kondom.
Jag: .... (Försöker att inte spy av tanken på att min lillebror har haft sex)


Vi tog en Cola zero = Nico lärde sig att man alltid ska ha safe sex.


1 kommentar:

Anonym sa...

Nico har nog inte haft det....han ville bara imponera, tror jag. Du kan vara lugn, hehehe
tia Ivonne