Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 20 februari 2010

Nu slänger jag in mina skor i garderoben!
Jag halkade utanför forumgallerian, alltså halkade halkade. Trodde
att jag skulle dö! Shakho höll på att skratta ihjäl sig, så då
fanns det inget annat för mig att göra än att skratta med honom.
Pinsamt var det, men det bästa är ju att skratta bort sånna
hemskheter!
När jag var på väg till bussen från Shakho så hände det igen.
Först så halkade jag lite lätt, men gjorde ett sånt snyggt move
för att hålla balansen, så jag klarade mig.
Tog två steg och zadaff! Jag hamnade på min lilla stjärt. Tur att
det var folktomt ute, men dom som såg mig från deras lägenheter
måste ha fått sig ett gott skratt.
Jag kan trösta mig med att jag inte var den enda som ramlade, på väg
hem så var det två tjejer som ramlade när dom klev av bussen. Då
skrattade jag högt, dels för att det såg så jävla roligt ut och
dels för att jag måste ha sett precis lika rolig ut när jag ramlade.
Så från och med nu så ska jag bara använda mina sneakers! Dom tog
mig igenom en vinter utan att halka så jag känner mig säkrare med
dom.
Önskar bara att jag hade lyssnat på killen som försökte sälja
halkskydd till mig när jag köpte mina stövlar och jag sa att jag
inte behöver sånna.
Det är lätt att vara efterklok.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: