Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 17 februari 2010

Ibland händer det saker som gör livet så himla mycket roligare. Nyss
så stod jag och matade in post när jag kände att någon knackade mig
på ryggen. När jag vände mig om så tryckte Richard upp en semla i
näsan på mig. Jag skrattade inte, jag sa ingenting, jag blev bara
knallröd i ansiktet. Han trodde att jag blev arg och bad om ursäkt!
Då började jag skratta och jag skrattar fortfarande när jag tänker
på det. Hur kul måste det inte ha sett ut? Jag önskar bara att jag
hade reagerat lite snabbare och skrattat tidigare Den där Richard
alltså. Han är rolig han. Nu kommer jag att skratta åt det där i
evigheter. Men det är bra för min tand gör ont och det sägs att
skratt är den bästa medicinen.


Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

dra ut tanden, Jassi....det finns inget annat att göra. Det positiva är att du kommer att få ett till hål;)
Tia Ivonne