Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 14 februari 2010

I fredags åkte Shakho och jag iväg på en liten miniweekend till Solarieöarna. Fanns inte så mycket att se, men vi fick lite färg och det var det viktigaste.
Igår hade Daniela kalas, hon fick 3 böcker av mig. Vi lekte hela havets stormar, skitkul. Pirre (som mosade ett stackars barn) och jag i final. Pirre vann, men det var bara för att hans fru var DJ, partner går tydligen före syskon. Annars hade jag vunnit.
Senare på kvällen åkte vi hem till tio Walter som fyllde år. Vi fick oss en jättetrevlig överraskning i form av tia Tella, hon hade dykt upp hemma hos tio Chalo utan förvarning.Så himla kul att träffa henne igen.

Nu ska jag ner på stan och käka med Shakho.

Inga kommentarer: