Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 3 januari 2010

Jag skulle stanna hemma och kolla på Harry Potter. Jag skulle ju inte gå ut igår.
Jag såg halva Harry Potter. Sen gick jag ut.
Hade så j-kla kul och jag är inte ett dugg bakis, har ingen ångest alls. Allt känns toppen.
Eller jo, en sak har jag lite ångest över, jag blev utmanad av tjejerna igår. Alla fick ett uppdrag som skulle utföras under kvällens gång.
Jag skulle skriva "Jag älskar dig+mitt telefonnummer" på en lapp och lägga i en främlings ficka.
Jag är inte den som är den, så den första söta killen som dansade med mig fick en lapp i sin bakficka. Nu hoppas jag att han inte hittar lappen, men skulle han höra av sig så är det ju bara att förklara.
Träningsvärken jag har i mina ben just nu är helt sinnessjuk.

Inga kommentarer: