Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 23 januari 2010

Igår filosoferade Vicki och jag om livets alla frågor. Det blev mycket, var, hur, varför?
Vi tände ljus i hela vardagsrummet, hällde upp varsitt glas vin, satte på bra musik och slängde oss i soffan. Det blev mycket snack den första timmen.
Sen låg vi tysta ett tag, efter ett tag sa en av oss något smart och sen så blev det tyst igen.
Sen konstaterade Vicki att killar är svin (hon kan ha använt ett fulare ord) och jag nickade instämmande.
När Vicki hade ätit upp hela sitt glasspaket och en tredjedel av min pizza (hon som var så sugen på sallad) så ville hon åka hem.
Jag kilade över till Fredrik, där Thomas var med sin nya girlfriend. Fredrik och jag pillade och lämnade våra avtryck över hela henne.
När klockan började närma sig fem så tyckte jag att det var dags att gå hem.

Inga kommentarer: