Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 1 januari 2010

01012001

Första dagen på det nya året har varit riktigt j-vla seg.

Nyårsafton var supertrevlig. Älskar att umgås med släkten.
Hade en nära-döden-upplevelse igår, eller imorse rättare sagt.
Jag satte i halsen, då menar jag satte i halsen på riktigt, så att jag inte kunde andas. Som tur var så hade jag Marri bredvid mig som stod och pekade på toalettstolen, jag vet inte om hon menade att jag skulle försöka skita ut köttbiten istället för att försöka få upp den. Jag ville att hon skulle göra Heimlichmanövern på mig, så står hon och pekar på toalettstolen medans jag håller på att dö. Jag dog inte. Fick upp köttbiten till slut. Sen skrattade vi åt det hela.
Fråga inte varför jag käkade inne på toaletten.

Kollade på Ivanhoe och hoppades ännu en gång att han skulle välja Rebecca framför Lady Rowena. Men det gjorde han inte.

Sen kollade jag på halva Harry Potter och fången från Azkaban, sen bytte jag kanal och kollade på Kalle och chokladfabriken.
Av någon konstig anledning blev jag sugen på Nutella och letade fram min bodypaint och tryckte ut halva tuben i munnen. Nu mår jag illa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas att hon inte menade om du hade käkat upp bajskorven från toan....bra att du fick upp den annars hade jag inte vetat vem som skrev inlägget.
Feliz año, Jassita
Synd att du inte letade upp dig till oss.
Besitos
io