Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

tisdag 1 december 2009

Jag vet inte hur många gånger jag har försökt skriva ett inlägg om gårdagen. Det går inte. Jag kan inte sätta ord på hur underbar kvällen var. Thomas, Adeleine och Fredrik- vild, vildare, vildast!
Vi byggde pepparkakshus, drack glögg, varm choklad och käkade pepparkakor.
Sen fick någon den briljanta iden att man kanske skulle ta och dricka lite öl. Härligt!
Kom hem runt 06.28, tog en titt på mig själv i spegeln, skakade på huvudet och lade mig i sängen. 06.29 var jag långt borta i drömmarnas land.
Vaknade runt 11 av att lilla grisen bredvid mig tog upp halva sängen.
Kände att dagen inte skulle bli bra. Ville inte gärna kliva upp ur sängen, men min mage tvingade mig till annat. Toaletten kallade på mig ungefär 7 gånger under en timme.
Ett samtal från en prinsessa blev min räddning, hon ville ta med mig till en sagovärld där ingenting är omöjligt. Till ett ställe som kan beskrivas som himlen på jorden. IKEA!
Skulle bara köpa värmeljus, men såklart så köpte jag en miljard grejer som jag egentligen inte behöver.

Kom hem till en pizzadejt med Adeleine. Efteråt gick vi hem till henne och drack té och gick igenom gårdagskvällen.
Jag älskade alla låtar som spelades igår och jag älskade sällskapet.


Inga kommentarer: