Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

tisdag 22 december 2009

Idag gav jag upp. Var nere på stan och köpte de sista presenterna. Kunde för allt i världen inte komma på vad jag skulle köpa till min svåger Pirre. Har alla presenter klara, utom hans.
Efter 1 timme gav jag upp. På bussen hem ringde jag mamma och hon kom på vad jag kunde köpa till honom. Så jag ringde Nico och bad honom köpa det åt mig. Jag kände mig så lättad. Det kändes så skönt, nu var jag klar med alla julklappar.
En halvtimme senare ringde Nico mig och berättade att han hade köpt julklappen, men att den inte längre skulle vara från mig, utan från honom. Vad gjorde jag då, jo jag började gråta. Nä, inte riktigt, men nästan. Till slut lyckades jag övertala honom att köpa något annat.

1 kommentar:

Tammi sa...

Ahh jävla Nico! Lite fräckt men ganska smart. Inte roligt att vara ute i sista stund... Jag började tidigt! Duktiga JAG.