Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

tisdag 15 december 2009

Hej mitt vinterland!

Imorse vaknade jag av att hela min kropp värkte, det snurrade i mitt huvud, det kändes som att någon stack mig med 100 knivar i magen. Jag visste vad som väntade, lingonveckan!!!
Hade inga smärtstillande heller, så efter 2 timmar av outhärdlig smärta så somnade jag om.

Efter några timmar fick jag ett sms som ännu en gång lovade mig en resa till drömmarnas land.
Vi försökte cykla dit, men när vi kom till Chilli så höll jag på att vurpa, så vi parkerade cyklarna där och påbörjade den långa vandringen till Ikea.
När det var ca 100 m kvar till Ikea så gjorde jag en spagat mitt på vägen, Adeleine tog emot mig och räddade antagligen livet på mig.
Handlade lite smått på Ikea, inte onödigt mycket, som det kan bli ibland. Bara några saker som jag inte behöver.

Vägen tillbaka var inte att leka med. Vi pulsade genom snön med tre ikea-kassar.
Nu är jag iaf hemma, har bytt om till torra kläder och om 2 och ½ timme ska vi träffa killarna i källparken för lite snöbollskri...jag menar, bygga snögubbar... Kommer att bli kul.

Inga kommentarer: