Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 7 december 2009

Dagen började med att jag låste ut mig själv. Min dörr är nämligen så smart att den låser sig själv när jag stänger den. Jag stängde den. Jag var på ena sidan av dörren, mina nycklar var på den andra. På jobbet hände det en massa smågrejer som bevisade att det här inte var min dag.
Somnade nästan inne i kodningsrummet. Var så jäkla trött!
Min snälle svåger skjutsade mig till Rickomberga för att hämta mina extranycklar och sen hem igen. Väldigt snällt. Hädanefter ska mina extranycklar finnas hemma hos Adeleine.

Igår var det julbord. Jag var nykter för en gångs skull.
Maten var såååå god.
Innan julbordet var jag på finaste Yoels kalas. Det var jättemysigt. Fick träffa Per och Emelies gulliga bebbe. Otroligt söt.

Sämsta med dagen: Mina nya trosor gav mig skavsår mellan skinkorna.


Inga kommentarer: