Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 16 december 2009

aj

Idag vaknade jag nynnandes på julsånger. Härlig dag! Låg och tänkte en stund på hur kul det var igår. Adeleine och jag krossade killarna igår, eller var det tvärtom? Jag vet bara att jag ramlade ett antal gånger. Efteråt gick vi hem till Fredrik och drack varm choklad. Supermysigt. Han har världens härligaste soffa.
Hursomhelst, när jag klev upp idag så högg det till i ryggen. Holy mother vad ont det gjorde.
Tänkte att det kanske skulle hjälpa med en varm dusch, men det gjorde det inte.

Nu ligger jag i soffan och är invalid.
Dagen är fortfarande härlig, sjunger och lyssnar på julmusik.
Ska fortsätta kolla på Oprah, det verkar som att det är ett sånt avsnitt som kommer att framkalla en och annan tår.

Inga kommentarer: