Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

tisdag 10 november 2009

Julklappar

I år har jag tänkt börja köpa julklapparna lite tidigare än vad jag har gjort tidigare år. Känns liksom som att jag vill ägna mig åt något annat dagen innan jul, inte springa på stan och köpa julklappar. Inte för att det tar lång tid, jag vet alltid exakt vad jag ska köpa, så jag går bara in i butikerna och köper det jag ska. Men inte i år, jag ska börja redan nu. Eller rättare sagt, jag har redan börjat.
Jag har köpt en julklapp, jag vet vad jag ska köpa till Elina, det är den viktigaste presenten, sen så har jag ingen aning om vad jag ska köpa till resten av familjen.
Måste tänka på vad jag önskar mig också.

Om exakt två månader fyller jag år!

2 kommentarer:

Tammi sa...

Jag önskar mig en chaleqa från gina och en klänning från hm och... en lampa från ikea och... ett durkslag från indiska och... ett par jeans... nu orkar jag inte SKRIVA mer.

Anonym sa...

Jag önskar mig också nya kläder, små örhänge (inga som hänger...det blir så kallt på vintern) sen önskar jag mig en musikanläggning...det skulle var toppen att få ...en ny stor matta till vardagsrummet.....mmm, nåja, ok...det kan räcka för den här gången
Puss på dig...och TACK!!
Tia Ivonne