Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 21 november 2009

Igår var jag hos Tammi nästan hela dagen.Måste passa på att vara med Elina när jag kan.
På kvällen såg jag Drag me to hell, trodde verkligen att den skulle vara superläskig, men den var så jävla fjantig.
Jag hoppade till en gång och en gång blev jag så rädd att jag svor på spanska. Börjar tro att anledningen till att jag inte blir rädd av skräckisar är för att jag blundar och håller för öronen halva filmen.

Ikväll däremot, då ska jag ääääntligen se New moon. SOM jag har längtat. Veckan har gått så otroligt långsamt,men nu är dagen äntligen äntligen här.
Ska träffa Patti 16.30, vi ska käka först, sen kolla på filmen.
När jag berättade att jag skulle gå med min lillasyster så var det någon som frågade om hon var lika galen i Twilight som jag. Då sa jag att jag måste ju gå med någon som är yngre än mig, annars är det väl lite pinsamt. Nu kanske folk tror att det är jag som följer med henne och inte tvärtom.
Så om jag träffar någon som jag känner så ska jag bara skratta lite och himla med ögonen och skylla på Patti -att hon drar med mig på Blue moon eller New moon eller vad-den-nu-heter.




Inga kommentarer: