Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 15 november 2009

Igår var det dop. Det var en låååång dag. Vaknade 07.40, visste inte ens att den tiden på dygnet fanns.
Åkte till kyrkan vid 10-tiden och förberedde lite.
Själva dopet gick jättebra, jag var väldigt nervös och jag svettades inte lite när jag skulle läsa.
Efteråt bjöds det på smörgåstårta och muffins Tammi gjorde ett väldans bra jobb med både muffins och smörgåstårtor. Det blev en tårta över, kunde ha blivit mer, men med tanke på hur mycket Danne G käkade så fick vi nöja oss med en.
Vi blev klara vid 17-tiden och jag åkte hem runt 18.30. Hann inte ens vara hemma i en timme innan Adeleine, Thomas och jag åkte hem till Fredrik. Vi spelade 2 omgångar TP (Adeleine och jag krossade dem) och Brainstorm (där krossade vi dem igen).
När klockan var runt 01 så höll jag på att somna i Fredriks soffa, så Adeleine och jag bestämde oss för att gå hem. Det sista jag kommer ihåg från gårdagen är att jag stängde dörren till lägenheten, sen vaknade jag upp imorse i min säng.
















Nu ska jag fortsätta kolla på Latin Grammy Awards

1 kommentar:

Danne sa...

Det var Nico som käkade mest!!