Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

torsdag 12 november 2009



Igår såg jag Paranormal Activity. Den var inte så läskig som jag trodde att den skulle vara. Visst, jag gömde mig under täcket ett par gånger, men inte fan var den så jäkla läskig. När jag såg trailern med publikens reaktioner trodde jag att filmen skulle vara den läskigaste någonsin. Jag bangade ju en gång för att jag inte vågade se den.
Jag vågade t.o.m gå hem själv mitt i natten och vara hemma själv. Jag hörde inte en massa ljud som inte fanns, hade inga problem med att somna.
Betyg: 2 av 5


Snart ska jag springa ner till tvättstugan och hämta mina kläder, passade på att tvätta mina sneakers också.

Ska hem till Tammi och mysa med Elina lite senare.









Inga kommentarer: