Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

torsdag 26 november 2009

Dagen har varit bra, först en snabb runda på gymmet, en väldigt snabb runda. Vi var jättesega och jag mådde riktigt illa.
Åkte hem till Tammi efteråt och hängde lite med Elina medans Tammi o Pirre åkte och handlade.
Sen gick vi över till mami och firade henne. Hon hade gjort en supergod lasagne och till efterrätt hade vi köpt en chokladtårta.
Jag hade ingen lust att åka hem, så jag stannar kvar hos mamma över natten. Hon ligger i soffan och snarkar, jag ska gå o lägga mig så fort jag skrivit klart det här inlägget. Är så jäkla trött.

Jag kan inte låta bli att skratta när jag ser videon i förra inlägget. Den är klockren. Vi lyssnar alltid på Queen i bilen på väg till jobbet. Det är liksom våran grej. Fast nu lyssnar killarna hellre på Carola... Fråga mig inte varför...

Inga kommentarer: