Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 5 oktober 2009

Ok, nu kommer jag att låta som värsta nörden, men det bryr jag mig inte om. Det är så att jag älskar körslaget. I lördags var jag faktiskt lite ledsen över att jag skulle missa premiären, tror att det kommer att bli bra den här säsongen. Dels för att en uppsalakör är med och dels för att Rigo är körledare. Kul att se lilla Amy Diamond också, som inte är så liten längre och Ola var inte lika snygg som jag trodde att han skulle vara. Det enda dåliga var att dom förstörde "Beat it", fy fan, men Rigo räddade den lite tycker jag. Rigo's kör är bäst, men jag hoppas ändå att Uppsalakören vinner.

Pablo Francisco var skit, men det var ändå mysigt att få lite quality time med David.

Igår var jag och hälsade på lilla Alexander, han var pytteliten och hur söt somhelst. Sötnos!!!

Sen kom Sarah hem till mig, hade inte träffat henne på lite mer än en månad, så det var ett kärt återseende. Hon ska stanna hos mig till på onsdag, det är skönt att ha lite sällskap.

Inga kommentarer: