Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

tisdag 8 september 2009

Yogan idag var inte att leka med. Det var väldigt ansträngande och svårt, speciellt att hålla sig från att börja skratta. Några ggr började jag fnissa okontrollerat. Azin berättade att en tjej hade fjärtat på yogan en gång. Så visade hon vilken position tjejen stod i när hon släppte sig. När vi stod i den positionen så kom jag att tänka på det och jag fick verkligen bita mig i läppen för att inte börja skratta.

På vägen till gymmet stötte jag på en person som jag verkligen hade velat prata med, om inte annat bara för att säga hej. Men jag insåg inte vem det var förrän det var försent, då tvärstannade jag och vände mig om och glodde som en tönt.

Annars så har jag lyssnat mig mätt på Beethoven idag, speciellt på Moonlight Sonata, den är så vacker. Jag vill bara sätta mig i en stor fåtölj med en cigarr i ena handen och en whisky i den andra när jag hör den och bara njuta. Fast jag får nöja mig med min stora soffa, en kopp té och en macka.
Klassisk musik är underskattad.



1 kommentar:

Ida sa...

Om du kirrar ett piano, cigarr och whisky kan jag spela den för dig!