Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 13 september 2009

Kulturnatten

Igår var det kulturnatten! Adeleine och jag gick ner på stan runt kl 17. Vi käkade, gick en runda på stan, kollade runt lite. Sen åkte Adeleine hem och jag stannade kvar och kollade på min lilla Amis när hon dansade.
Sen gick vi och fikade, när vi var klara hade klockat hunnit bli lite över 22, då mötte jag upp Adeleine och resten av gänget. En halv öl på Pitchers hann det bli, sen var det dags för kortfilmskavalkad. Efter det begav jag mig till Hotell Linné, där alla mina fina kusiner var.

Vid 02-tiden gick jag tillbaka till Pitchers, köper en öl, drack en klunk och spillde ut resten. Kul!
Sen gick Thomas, Fredrik och jag o käkade på My Gyros, sen åkte vi hem!











Inga kommentarer: