Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 27 september 2009

Igår var en riktig seg-dag. Vi skulle gå på oktoberfesten, men alla var så otroligt sega. Det kanske var lika bra, eftersom jag hörde att den var helt värdelös!
Istället blev det spelkväll hos Thomas. Vi spelade "Little big planet", det var så himla kul. Varenda gång jag hoppade så skulle jag låta "weeeiiii", kände mig som värsta tönten när jag kom på mig själv.
Sen spelade vi ett annat spel, där man skulle spela mot varandra, men efter ett tag märkte jag att det visst var Fredrik och Thomas mot Jassi. Sen skulle Fredrik ha en likadan gubbe som jag. Jag tyckte jag var asgrym ett tag, tills jag upptäckte (Thomas sa till) att det inte alls var min gubbe som gjorde alla coola saker, det var Fredriks gubbe, min gubbe stod och hoppade mot en vägg.
Jag började skryta om hur bra jag var på Tekken, det borde jag inte ha gjort,för när vi spelade det så vann jag inte en enda gång. Eller jo, en gång vann jag mot Fredrik,men jag tror att han lät mig vinna för att vara snäll.

Ja just det, i fredags tog jag med Thomas på förfest hemma hos Alex. Tammi drog värsta lögnen om mig, hon sa att jag hade sagt, för flera år sen, att jag inte kan äta med olika bestick (från två olika set), för då får jag diarré. Jag vet att jag har issues med att äta med olika bestick, men jag får inte diarré om jag gör det. Jag försökte övertyga alla om att Tammi bara hittade på, men ingen trodde på mig. Påminn mig om att aldrig ta med en kompis på förfest med min familj igen,

1 kommentar:

Ida sa...

Så sjukt bra lögn (eller sanning)!