Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 5 september 2009

Fy fan vilket oflyt jag hade igår. Det började när jag skulle till gymmet, skulle låsa upp min cykel, men någon hade redan gjort det åt mig. Den var borta.
Sen när jag skulle köpa pappas present så kom jag på att plånboken låg i min andra väska. Skulle gå hem för att hämta plånboken när världens storm bryter ut. Precis då kommer bussen, så jag hoppade på den och åkte hem till tammi istället.
Kommer innanför dörren och så ropar Pirre: Jassi, ta av dig mössan inomhus. (Han syftade på min nya frisyr)
Jag kommer med årets sämsta comeback: Pirre, sätt på dig..nej, jag orkar inte.
Det stod still i mitt huvud. JAG hade ingen comeback. Pinsamt.

Nu ska jag till systemet, sen på surströmmingsfestival. Sen feeeeeest!

Inga kommentarer: