Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 23 augusti 2009

Fredagen blev lite galnare än vad jag hade räknat med.
Kvällen började med en otroligt god middag hemma hos Fredrik, efter några cider, shots och min partylista, så bestämde vi oss för att gå ut.
Adeleine och jag hade världens flyt, då vi fick gå före i kön som var ca 1 km lång. Sen var det vilda Jassi på dansgolvet. Träningsvärken jag hade igår var inte att leka med.

Bröllopet igår var väldigt trevligt och väldigt vackert. Maten var god och sällskapet var jättetrevligt. Efter middagen var det dans, men efter min vilda utgång kvällen innan så stod jag över dansandet.

Idag består min frukost av en påse godis som Sarah lämnade åt mig. Jag tror inte den var menad som frukost, men jag ska äta upp den ändå.



Inga kommentarer: