Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 26 juli 2009

Min mage har inte varit sig lik sen i fredags. Den verkar inte vilja behålla det jag stoppar i mig.
Efter endast 2 timmars sömn, natten till lördagen, så kunde jag inte hålla ögonen öppna längre än till 22.30 igår, då föll jag i något koma-liknande tillstånd. Dessutom så har jag världens jävla träningsvärk.
Men innan det så hände det en del.
Med århundradets baksmälla så åkte jag hem till farmor, hon frågade om jag var sjuk, jag sa att jag hade ätit något dåligt. Pappa tyckte det var roligare att berätta sanningen.
Junior skrämde livet ur Elina igår genom att skälla och slicka henne i ansiktet, så nu börjar hon gallskrika så fort hon ser ett djur.

Jag väntade hela dagen på att Adeleine skulle ringa, för jag ville höra alla detaljer från i fredags. När hon väl ringde så berättade hon saker som jag inte kom ihåg, jag berättade saker som inte hon kom ihåg, så det blev ett enda stort ångestsamtal. Det bästa var när dom spelade "Beat it" på Bj och Adeleine skriker till sin kompis: "Hon älskar Michael Jackson och han är död".

Senare på kvällen kom hon förbi för att hämta sina grejer, då gick vi igenom kvällen i detalj.
Ångesten släppte efter ett tag, nu skrattar jag bara åt allt som hände.

Idag flyttar jag hem till mamma i en vecka. Har hyrt ut min lägenhet under Europakonferensen.
Så nu packar jag, sen ska jag städa.


1 kommentar:

Ida sa...

Jag vill också ha en redogörelse, detta verkar ha varit något i hästväg! Men den kanske jag får på tis? Jag har ännu en person som vill följa med om han får, Calle heter han.