Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 19 juli 2009

Ibland förstår jag mig inte på vissa människor.
Jag läser på aftonbladet.se om en kvinna som plastikopererade sig själv hemma, hon injicerade tydligen silikon i ansiktet helt själv. Behöver man vara ett geni för att fatta att det inte kan sluta bra? Nej, det måste man inte.
För några veckor sen så läste jag om en kvinna som ville stämma ett hotell i Egypten (tror jag) för att dottern hade blivit gravid genom att simma i en pool. Ja du, hon blev inte gravid genom att simma i poolen, hon blev gravid genom att knulla i poolen (eller någon annanstans).

Den värsta måste ändå vara Ken Ring. Jag vet inte vad jag ska säga om honom. Jag låter artikeln tala för sig själv. Jag skäms.



1 kommentar:

Roxana sa...

jag håller med dig Jassi, han är helt enkelt KORKAD