Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 7 juni 2009

Helgen

I fredags gick jag upp med tuppen. Cyklade hem till mamma och började förbereda inför Nico's studentmottagning. Vid 10-tiden kom farsan förbi, vi började sätta upp partytältet. Efter många svordomar och sparkar i luften så kom tältet upp, då hade klockan hunnit bli 12.
12.30 bestämde sig tältet för att det inte ville stå kvar, så det flög iväg!

Mottagningen gick hur bra som helst, mycket mat, mycket dricka, trevligt sällskap.
Alex+Danne+alkohol=Det roligaste som finns.
Sist jag skrattade så mycket var när Nico fyllde 18 och då var det deras förtjänst också.

Igår (lördag), Sveriges nationaldag, Tatis födelsedag och Sverige förlorade mot Danmark i fotboll.
Åkte hem till Tati, som vanligt fanns det mycket mat. Jag käkade som om det vore min sista dag på denna jord.
Sen spelade jag wii för första gången. Hur kul som helst.
Sen tog Vicki och jag en promenad,en väldigt lång promenad.
Åkte hem, kollade på matchen, skämdes lite, kollade på film, somnade.


Ikväll, Alborosie @ parksnäckan. Hoppas att det inte regnar.


<3>(Alex fattas)



Inga kommentarer: