Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 30 maj 2009

Idag har jag städat lite hemma, suttit på balkongen och solat.
Fick ett väldigt lockande erbjudande om att åka och hälsa på en vän i stockholm idag. Han hade planerat en heldag för oss två,men upptagen som jag är kunde jag inget annat än att tacka nej.
Får åka dit någon annan dag istället.

Kvällen ser ut som så;
Först födelsedagsmiddag hos Peter.
Sen hem till Esteban på förfest, sen vidare till Salsa på Salt.
Chokladbiten ska följa med, så jag hoppas att jag får smaka lite...
Igår var jag nästan otrogen mot honom, såg en annan chokladis som jag ville smaka på, men han var bara 16, så det fick vara.

Igår fyllde min fina lillebror Nico år. Vi käkade på Chinarestaurang med hela familjen.
Jag vet inte hur många gånger Pirre och jag gjorde en "Pirre", dvs att man säger något alldeles för högt utan att tänka sig för. Pirre är värst, det är därför vi har uppkallat det efter honom.

Inga kommentarer: