Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 27 maj 2009

Den här dagen har varit lång! Vaknade väldigt tidigt idag, träffade Delci och Vicki på stan. Köpte en jättefin klänning och några lyktor till vardagsrummet.
Igår var jag hos Tammi och Pirre, dom kom hem från Thailand natten till måndag. Fick 2 skitcoola t-shirts och lite smågrejer.
Gårdagens bästa var när jag satt och kollade igenom taxfree-katalogen som dom hade med sig.

Jag: åååh, Absolut Mango! Gott!
Nico: Ja, men det finns en mango-rom också, den heter Bacardi Lemon!
Nu funderar jag på att gå till Gränby Centrum en snabbis, måste hitta en jeansjacka och ett par skor som jag ska ha till Nicos student.

Jag är ledsen, men jag tycker det är så jävla tråkigt att skriva långa inlägg när det inte har hänt något särskilt...



Inga kommentarer: