Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 18 februari 2009

Det bästa och det värsta med att vara hos mamma, är att det alltid finns så himla mycket gott att äta här. Min mamma är så gullig också! Det är allltid så himla mysigt här. Hon sitter jämt i soffan och pysslar med sitt,jag sitter bredvid med en kopp te. myspys!
Va hos Tammi o Pirre en snabbis för att fixa lite hemma hos dom, precis när jag kommer utanför porten så kommer dom hem. Min lilla prinsessa låg så fint i bilbarnstolen, jag fick bära upp henne,pussade lite på henne och gick tillbaka till mami.
Nu väntar jag bara på samtalet från tammi där hon säger att jag kan komma förbi och mysa med lilla piraten. (jag kallar henne för det, eftersom hon nästan alltid bara har ett öga öppet) :)

Inga kommentarer: