Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 26 januari 2009

Var o käkade sushi med mami, det var inte världens godaste sushi precis, men helt okej. Stillade mitt sug efter sushi en bit iallafall...
Efteråt gick vi till ett konstgalleri och kollade på en helt underbar utställning. Priserna låg på ca 20.000+ per tavla, så vi nöjde oss med att köpa vykort för 10 kr/st istället. Ska rama in dom och hänga upp dom i hallen.
Sen så köpte jag gardiner på indiska + 2 st otroligt fina tekannor, en till mig och så en som jag kan ge bort som present någon gång.
Köpte världens sötaste byxor till lilla Elina.
På väg hem gick jag förbi Ica och hämtade mitt paket från H&M, kläder som jag beställde med Sarah och Josefin. Såklart så var klänningen som JAG beställde inte riktigt i min storlek. Den var storlek 34...
Imorgon ska Delci komma förbi, vi ska laga mat och gå igenom allt som har hänt sen sist.
Sen ska jag hem till mamma, hon ville att vi skulle måla tillsammans, så vi ska måla. Kanske lägger upp en bild på min tavla imorgon.

Inga kommentarer: