Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 12 januari 2009

ny dag, nya tag

Pga mitt tillstånd igår, så kunde jag inte göra något annat än att ligga i soffan, sova, titta på tv, sova, kolla på film, sova... ja, ni fattar.
Idag är jag däremot hur pigg som helst och känner mig redo för att ta mig an allt som jag borde ha gjort igår.

Idag måste jag alltså:
* Diska -är väldigt glad över att jag köpte plastglas till festen, men har ändå ett berg av disk
* Handla -i mitt kylskåp har jag vin, vin och massa drinktillbehör, tror inte jag blir mätt på det
* Städa- dammsuga och moppa golvet
* Baka - måste använda mina nya hjärtformade muffins...formar...
* Spela buzz och lära mig alla frågor utantill så att jag kan KROSSA alla nästa gång vi spelar.
* Bjuda över någon som vill äta muffins med mig och som jag kan krossa på buzz...

Inga kommentarer: